Als het op je bedrijf aankomt, skip jij dan meestal al het fundamentele gedoe om meteen met de “leuke” dingen aan de slag te gaan?
Je weet wel, lekker je kleurtjes uitkiezen voor je logo voordat je precies hebt bedacht wat je nou precies gaat doen? Of als je die ultieme, perfecte workshop-retreat-summit gaat neerzetten voordat je überhaupt je eerste betalende klant hebt binnengehaald?.
Geen zorgen hoor: been there, done that!
Maar als je je bedrijf zo achterstevoren benaderd bewijs je jezelf echt geen dienst. En dat niet alleen, je maakt het ook ngo moeilijker voor jezelf. Als er een ding is dat ik geleerd heb in mijn bijna 2 decennia als webdesigner en van het mentoren van tientallen klanten, dan is het dit.
Dat is waarom je echt helderheid moet hebben over je merk voordat je aan de slag gaat met de visuele onderdelen van je branding.
Gebruik een kopie van mijn gratis brand clarity werkboek om helderheid te krijgen over –
Je zakelijke why
Je authentieke stem
Je lievelingsklant
Je visuele inspiratie
Je kan ‘m nu gratis downloaden.
Download hier.