Ontvang de freebie – Brand Clarity Workbook

I WANT MORE

Wekelijks een gratis tip voor je webdesign business?

Als het op je bedrijf aankomt, skip jij dan meestal al het fundamentele gedoe om meteen met de “leuke” dingen aan de slag te gaan?

Je weet wel, lekker je kleurtjes uitkiezen voor je logo voordat je precies hebt bedacht wat je nou precies gaat doen? Of als je die ultieme, perfecte workshop-retreat-summit gaat neerzetten voordat je überhaupt je eerste betalende klant hebt binnengehaald?.

Geen zorgen hoor: been there, done that!

Maar als je je bedrijf zo achterstevoren benaderd bewijs je jezelf echt geen dienst. En dat niet alleen, je maakt het ook ngo moeilijker voor jezelf. Als er een ding is dat ik geleerd heb in mijn bijna 2 decennia als webdesigner en van het mentoren van tientallen klanten, dan is het dit.

Dat is waarom je echt helderheid moet hebben over je merk voordat je aan de slag gaat met de visuele onderdelen van je branding.

Gebruik een kopie van mijn gratis brand clarity werkboek om helderheid te krijgen over –

Je zakelijke why
Je authentieke stem
Je lievelingsklant
Je visuele inspiratie
Je kan ‘m nu gratis downloaden.

 

Download hier.

 

I WANT MORE

Wekelijks een gratis tip voor je webdesign business?

3 zakelijke lessen die ik wel eerder had willen leren

Als ik in een tijdsmachine kon springen en mezelf wat zakelijk advies zou kunnen geven, dan zou ik met deze drie dingen beginnen. Ken je waarde en vraag een prijs die daarbij past: Net als iedere beginnende designer heb ik lange tijd mijn skills ondergewaardeerd....

5 dingen die altijd op m’n bureau liggen

Welkom in mijn gezellige en kleurrijke kantoortje 🌈. Dit zijn 5 dingen die je altijd op mijn bureau ziet staan ⚡ Grote theepot + mok: Thee is mijn benzine en het eerste wat ik maak als ik op de studio aankom. En er gaat dan minstens 1 grote pot doorheen. En dan ben ik...

Gratisssshhh Goodie – Lead magnet Canva mockup

Heb jij een lead magnet (freebie) op je website die niet heel vaak gedownload wordt? Misschien komt dat wel doordat je niet aan je publiek hebt laten zien hoe waardevol het is wat je aanbiedt! Het is reuze belangrijk om - naast een goeie freebie - ook een kick-ass...