Er is een quote van Seth Godin die me altijd is bijgebleven en die is: “Mensen kopen geen goederen en diensten, ze kopen relaties, verhalen en magie.”
Maar wat betekent dat eigenlijk? Nou….
Het betekent dat als je wilt dat mensen je inhuren of je product kopen, je zelf ook als mens moet verschijnen en je feed moet vullen met verhalen en magie āØ
Dit zijn mijn top 3 tips om je merk en bedrijf menselijker te maken.
Laat je me weten of/welke van deze dingen momenteel doet?
Vertel verhalen
Verhalen zijn de beste manier om je merk menselijker te maken, omdat ze je publiek iets laten voelen. Dit kan een transformatieverhaal zijn over jezelf van een klant. Wil je nou meer leren over hoe je dit doet? Volg dan zeker de sessie van @makeitastory op de gratis summit voor webdesigners.
Laat je gezicht zien
Mensen willen van mensen kopen, dus het is belangrijk om je gezicht te laten zien en ervoor te zorgen dat je je niet achter je merk verschuilt. Overal foto’s van jezelf dus graag!
Wees authentiek
Je hoeft je niet op een bepaalde manier te gedragen om succesvol te zijn, het enige wat je hoeft te doen is 100% jezelf zijn. Wees niet bang om mensen de echte jij te laten zien met al je eigenaardigheden. Vinden mensen je raar? Ben jij altijd een beetje extra? Own it!