Extreme eerlijkheid

I WANT MORE

Wekelijks een gratis tip voor je webdesign business?

Ben je klaar voor een beetje extreme eerlijkheid van je favo creatieve mentor? Zet je schrap! šŸ™ˆ

Als ik met klanten samenwerk aan hun branding & webdesign dan is het NOGAL belangrijk dat ze zich bij het geven van feedback richten op hun EIGEN reacties en eerlijk communiceren wat wel en niet voor hen werkt.

āš” Dit betekent dat het proces tussen klant en ontwerper moet blijven āš”

Vraag alsjeblieft niet aan je partner, oom Henk en je lieve buurvrouw Petra wat zij van het ontwerp vinden. Dat is ATIJD een slecht idee.

Oom Henk is niet je lievelingsklant en wanneer je te veel mensen om hun mening vraagt, zal het je eigen oordeel zeker vertroebelen.

Laten we het ontwerpproces dus intiem en gemakkelijk houden voor alle betrokkenen šŸ˜œ.

Afgesproken?

I WANT MORE

Wekelijks een gratis tip voor je webdesign business?

3 zakelijke lessen die ik wel eerder had willen leren

Als ik in een tijdsmachine kon springen en mezelf wat zakelijk advies zou kunnen geven, dan zou ik met deze drie dingen beginnen. Ken je waarde en vraag een prijs die daarbij past: Net als iedere beginnende designer heb ik lange tijd mijn skills ondergewaardeerd....

5 dingen die altijd op m’n bureau liggen

Welkom in mijn gezellige en kleurrijke kantoortje šŸŒˆ. Dit zijn 5 dingen die je altijd op mijn bureau ziet staan āš” Grote theepot + mok: Thee is mijn benzine en het eerste wat ik maak als ik op de studio aankom. En er gaat dan minstens 1 grote pot doorheen. En dan ben ik...

Gratisssshhh Goodie – Lead magnet Canva mockup

Heb jij een lead magnet (freebie) op je website die niet heel vaak gedownload wordt? Misschien komt dat wel doordat je niet aan je publiek hebt laten zien hoe waardevol het is wat je aanbiedt! Het is reuze belangrijk om - naast een goeie freebie - ook een kick-ass...