Storytelling kan een hoop betekenen voor je business.
En dan bedoel ik niet storytelling zoals in al die mails die je tegenwoordig krijgt. Die beginnen dan met āIk was gisteren boodschappen aan het doenā¦. – dan een verhaal – en dan, op magische wijze, ineens een haakje naar het aanbod van diegene. Uhm, nee dank je. Dat zijn alle mensen die het boek van Arjen Erkel gelezen hebben š.
Ik heb het over het delen van je verhaal en een connectie te maken met je publiek. Niet de dagelijkse dingetjes, maar echt je verhaal. Zo kun je een relatie aangaan met je droomklanten en dat kan leiden tot mega succes op de lange termijn. En ik weet dat we in eerste instantie vaak denken: maar joh; het draait toch helemaal niet om mijn verhaal maar meer om wat ik voor mijn klanten DOE? Klopt, maar dat is niet het enige dat belangrijk is.
Daarom wil ik even een moment nemen om je een verhaal te vertellen š¤Ŗ – namelijk de top 4 lessen die ik de afgelopen jaren heb geleerd. En ik wil ook graag jĆ³uw verhaal horen!
- Mislukken is eigenlijk een geheim ingrediĆ«nt voor succes. Serieus, je kunt er zoveel van leren. Gewoon niet te hard vloeken als het fout gaat, hĆØ?
- Mindset en self-care hebben zo’n GIGA invloed op je productiviteit en succes. Veel meer dan ik ooit dacht. Positieve vibes en af en toe een selfcare-dagje (en in mijn geval: genoeg slaap!), dat heb je nodig!
- De kunst van delegeren en een sterk team bouwen is een ninja skill. Jij kunt niet alles alleen doen, hĆØ?
- De waarde van risico’s nemen en uit je comfortzone stappen, dat is waar het om draait. Durf die sprong in het diepe te maken!