3 manieren om te zien of je een rebranding nodig hebt!

I WANT MORE

Wekelijks een gratis tip voor je webdesign business?

3 signalen waaruit je kan opmaken dat je toe bent aan een rebranding ⬆️

Resoneert dit bij je? Dan is het tijd om een rebranding te overwegen. Maar zorg er wel altijd voor dat je dit alleen doet met een strategische benadering en duidelijk doel voor ogen. Rebranden gewoon om te rebranden heeft niet zoveel zin. 😊

Een succesvolle rebrand vereist strategie en onderzoek om ervoor te zorgen dat deze in lijn blijft (of komt) met de doelen van je bedrijf en je doelgroep aanspreekt.

JE BIZ GROEIT

Je bedrijf is geëvolueerd of veranderd; als je bedrijf ingrijpende veranderingen (aanpassing in missie of waarden of een nieuw product- of serviceaanbod bijvoorbeeld) ondergaat, kan een rebranding nodig zijn om dit te weerspiegelen.

JE TREKT JE DROOMKLANT NIET (MEER) AAN

Het is tijd voor een rebranding als je merk niet meer resoneert met je doelgroep. Hoe je dat weet? Als de telefoon en de kassa niet meer rinkelen zoals vroeger dan is dat een helder signaal… 😉.

JE HEBT MERKSCHAAMTE (yup, dat is een ding)

Als je merkidentiteit er verouderd uitziet of niet langer de huidige ontwerptrends weerspiegelt, kan het tijd zijn om je branding bij te werken om relevant te blijven.

I WANT MORE

Wekelijks een gratis tip voor je webdesign business?

3 zakelijke lessen die ik wel eerder had willen leren

Als ik in een tijdsmachine kon springen en mezelf wat zakelijk advies zou kunnen geven, dan zou ik met deze drie dingen beginnen. Ken je waarde en vraag een prijs die daarbij past: Net als iedere beginnende designer heb ik lange tijd mijn skills ondergewaardeerd....

5 dingen die altijd op m’n bureau liggen

Welkom in mijn gezellige en kleurrijke kantoortje 🌈. Dit zijn 5 dingen die je altijd op mijn bureau ziet staan ⚡ Grote theepot + mok: Thee is mijn benzine en het eerste wat ik maak als ik op de studio aankom. En er gaat dan minstens 1 grote pot doorheen. En dan ben ik...

Gratisssshhh Goodie – Lead magnet Canva mockup

Heb jij een lead magnet (freebie) op je website die niet heel vaak gedownload wordt? Misschien komt dat wel doordat je niet aan je publiek hebt laten zien hoe waardevol het is wat je aanbiedt! Het is reuze belangrijk om - naast een goeie freebie - ook een kick-ass...