Stel je voor dat er speciale grafische tools waren die je zou kunnen gebruiken om op je website te verkopen. Nou, DAT WEET HET GEWOON.
Ik vind dat er 3 zijn die niet op je website mogen ontbreken.
Lees om te zien welke ik bedoel ➡️
Countdown timers.
Als je iets verkoopt op je website is het altijd een goed idee om een vorm van urgentie daarbij te creëren. Een tijdelijke korting bijvoorbeeld. Countdown timers zijn hier perfect voor.
Verhalen van transformatie.
Het toevoegen van testimonials en case studies die echt ingaan op het resultaat van jullie samenwerkingen en de transformatie die je klanten hebben doorgemaakt, zijn een briljante verkooptool. Eigenlijk onze versie van before en after foto’s zeg maar.
Gratis Freebies.
Als je nog geen call to action hebt voor je klanten om zich aan te melden voor een gratis waardevolle freebie op je website, dan ben je behoorlijk wat potentiële klanten aan het mislopen. Zorg ervoor dat je een aantrekkelijke afbeelding maakt (pro tip: check even m’n freebies op de website) en zorg ervoor dat mensen zich aanmelden voor je freebie (en email lijst) zodat je ze waarde kan blijven geven en uiteindelijk je diensten kan verkopen.